fbpx
20.7 C
New York City
marți, septembrie 27, 2022

Sunt reclamele de pe Facebook o risipă de bani?

Reclamele de televiziune vă pot aduce marca în fața a milioane de oameni. Dar, în afară de câteva excepții, sunt o uriașă risipă de bani. Reclamele TV sunt cel mai simplu mod de a cheltui bugetul de marketing. … Din păcate, publicitatea TV este de obicei o risipă de bani.

    De asemenea oamenii întreabă, Care este un buget zilnic bun pentru reclamele Facebook? Pentru a începe, bugetați-vă cheltuielile între 1,00 USD și 3,50 USD pe zi pe măsură ce rulați primele campanii. Această cheltuială zilnică scăzută este importantă, deoarece veți putea vedea care anunțuri sunt mai eficiente și, ulterior, veți putea crește cheltuielile publicitare în consecință. Planifică să sporești 4 postări diferite (1/săptămână) pentru doar 5 zile, cu un buget pe viață de 5 USD fiecare.

    Apoi, Când ar trebui să tăiați reclamele Facebook? În general, cel mai bine este să testați un anunț cu cel puțin 3-4 zile înainte de a lua o decizie cu privire la modul în care merge anunțul. În acest timp, nu ar trebui să modificați nicio setare, deoarece aceasta resetează algoritmul publicitar Facebook. Faza de testare depinde puțin și de buget.

    Întrebări frecvente:

    De ce publicitatea este o risipă de bani?

    Publicitatea aduce consumatorii aproape de produse. Oamenii sunt conștienți de avantajele și dezavantajele unui produs. Ei pot lua propriile decizii cu privire la ceea ce este bine pentru ei.

    Reclamele chiar funcționează?

    Ele pot fi surprinzător de eficiente, dar majoritatea companiilor le folosesc incorect. Potrivit datelor de la Accenture, media digitală reprezintă acum 41% din cheltuielile publicitare ale marilor companii, iar prognozatorii se așteaptă ca suma să depășească 50% până în 2018. … Dar problema eficienței sâcâie și aici.

      De ce sunt atât de mulți bani în publicitate?

      Este o investiție înapoi în companie pentru a rămâne conectat la publicul potrivit și a menține vânzările, precum și pentru a menține gradul de conștientizare a mărcii și un mesaj și un scop clar pe piață. Pe măsură ce companiile cresc, la fel crește și nevoile de marketing și serviciile de care au nevoie și, la final, crește și bugetul.

      Sunt suficienți 500 USD pentru reclamele Facebook?

      Dacă faceți publicitate pentru a obține clicuri, aprecieri, vizionări ale videoclipurilor sau postați implicarea, trebuie să aveți un buget zilnic de cel puțin 5 USD. Dacă faceți publicitate pentru evenimente cu frecvență redusă, cum ar fi revendicări de oferte sau instalări de aplicații, trebuie să aveți un buget zilnic de cel puțin 40 USD.

      Related Articles

      URMĂREȘTE-NE

      4,173FaniÎmi place
      1,347CititoriConectați-vă
      2,421AbonațiAbonați-vă

      ARTICOLE POPULARE