fbpx
25.2 C
New York City
joi, august 11, 2022

Sunt reclamele pe Facebook eficiente în 2021?

Când vine vorba de utilitatea Facebook pentru afaceri și dacă este F, răspunsul este un da clar! Merită timpul să testați un anunț video, un anunț de poveste, un anunț carusel și să continuați să vă rafinați publicul Facebook în campania de anunțuri pe Facebook.

Ținând cont de acest lucru, Cât costă să faci publicitate pe Facebook 2021? Așadar, iată o scurtă prezentare generală a tot ceea ce am acoperit: costul mediu pe clic a reclamelor Facebook în 2021 este între 0,5 USD și 3,5 USD. Cu toate acestea, costul reclamelor pe Facebook depinde de mai mulți factori.

În plus, De ce reclamele mele de pe Facebook nu se livrează în 2021? „Nu se livrează” înseamnă că anunțurile dvs. active nu sunt afișate publicului țintă. Acest lucru se poate întâmpla cu anunțurile noi sau anunțurile existente care au fost difuzate în trecut. Pentru a vedea dacă acesta este cazul pentru campaniile, seturile de anunțuri sau anunțurile dvs., verificați coloana Livrare din Managerul de anunțuri.

Întrebări frecvente:

Publicitatea pe rețelele sociale este eficientă în 2021?

În special în peisajul comerțului electronic, publicitatea pe rețelele sociale este una dintre cele mai eficiente și eficiente modalități de a ajunge la publicul țintă și de a-i transforma în clienți. Nicio altă cale de publicitate nu poate oferi aceleași clienți potențiali consecvenți și scalabili ca și publicitatea socială.

Cât ar trebui să cheltuiesc pe reclamele Facebook?

#1: Stabiliți-vă bugetul de publicitate pe Facebook

De obicei, un buget de marketing pentru orice afacere reprezintă 5%-12% din venituri. Companiile mai noi ar putea dori să cheltuiască mai aproape de 12% pentru că vor să crească agresiv.

Cât ar trebui să dureze reclamele video Facebook în 2021?

Păstrați-vă videoclipurile scurte: asigurați-vă că durata videoclipului este de 15 secunde sau mai puțin, astfel încât oamenii să fie mai probabil să vizioneze până la sfârșit. Anunțurile video care durează 15 secunde sau mai puțin sunt, de asemenea, eligibile pentru Povești Instagram și destinații de plasare in-stream pe Facebook.

Care este un CPM bun pentru reclamele Facebook?

Ce este un CPM bun Facebook? În medie, un CPM bun este de 1,39 USD, 1,38 USD, 1,00 USD, 1,75 USD și 0,78 USD pentru industria telecomunicațiilor, retail general, sănătate și frumusețe, publicație și, respectiv, divertisment.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE