Urmărește să creezi trei până la cinci piloni de conținut, dar nu depășiți mai mult de 10 – altfel, veți ajunge să vă întindeți conținutul prea mult.
În ceea ce privește acest lucru, Ce este pilonul de conținut? Un pilon de conținut este pur și simplu un conținut aprofundat, cum ar fi o carte electronică, o carte albă, un videoclip sau un raport de cercetare, care poate fi împărțit în multe active mai mici, cum ar fi postări de blog, infografice și e-mailuri. Numele este destul de potrivit, dacă te gândești bine.
Având în vedere acest lucru, Care sunt tipurile de piloni de conținut? Există trei tipuri de pagini pilon și conținut asociat: pilonul principal, sub-piloni și bloguri de sprijin. Pilonul principal ar trebui să fie intitulat cuvântul cheie general, cu coadă scurtă, pe care îl acoperiți ca subiect și ar trebui să fie un ghid final, care are peste 3.000 de cuvinte.
Întrebări frecvente:
Care sunt cei 5 piloni cheie pentru conținutul epic?
Conștientizare în creștere a mărcii. Clădind încrederea. Creați credibilitate. Promovarea „leaderului de gândire” al industriei
Care sunt pilonii conținutului blogului?
Ce sunt pilonii de conținut? Un pilon de conținut este o temă cheie care va dicta multe dintre articolele, videoclipurile, cărțile electronice, infograficele și postările de blog care urmează. De obicei, un pilon de conținut este cimentat cu una sau mai multe piese de conținut deosebit de puternice și profunde. Acestea sunt de obicei etichetate „conținut de bază”.
De ce este important pilonul de conținut?
Pilonii de conținut asigură că fiecare conținut din rețelele sociale pe care îl postați este cât mai relevant pentru publicul dvs. Fără acești piloni, poate deveni ușor să pierzi concentrarea, creând o prezență inconsistentă și necoerentă în rețelele sociale.
Cum alegi pilonii de brand?
Pentru a vă determina pilonii mărcii, gândiți-vă la strategia de brand și veniți cu lucruri care vă definesc în mod clar personalitatea, vocea, experiența clienților, scopul dvs. și modul în care oamenii vă vor percepe marca.
Ce este o pagină de pilon de conținut de 10x?
10x pagini de pilon de conținut
Acestea conțin propriul conținut proprietar și, adesea, iau forma unui raport sau ghid aprofundat. Ei furnizează informații de bază pentru subiectul țintă și apoi oferă detalii despre diferite subteme, cu link-uri către alte resurse de unde cititorii pot afla mai multe.
Care sunt cei patru piloni ai rețelelor sociale?
Pentru a construi un brand, ar trebui să prioritizați construirea prezenței pe rețelele sociale pe baza acestor patru piloni: unicitate, influență, încredere și relevanță. Rețelele de socializare reprezintă o oportunitate de a vă construi marca și de a-și crește acoperirea și audiența concentrându-vă pe acești piloni.
Cum arată pilonii de conținut?
Exemple de piloni de conținut includ cărți electronice, rapoarte și ghiduri. … Concentrându-vă atenția asupra creării unui singur pilon de conținut, este ușor să împărțiți acea bucată finită în postări de blog, infografice, videoclipuri, e-mailuri, actualizări de rețele sociale și multe altele, pentru a atrage diferite tipuri de cumpărători prin diferite canale.
Care sunt pilonii Instagram?
Compania ta se poate implica cu ușurință, dar este nevoie de o strategie adecvată pentru a deveni un adevărat concurent. Dacă vrei să stimulezi prezența startup-ului tău în rețelele sociale și să devii un brand de preferat pe Instagram, atunci ia notă de acești patru piloni ai succesului: creștere, conținut, branding și implicare.
Care sunt cele patru scopuri principale ale conținutului?
Această diagramă reprezintă cele patru scopuri principale ale conținutului, care includ a distra, a inspira, a educa și a convinge.
Care sunt pilonii mărcii?
Pilonii mărcii sunt punctele de contact ale afacerii tale. Este o combinație a personalității și a valorilor tale care fac marca ta așa cum este. Pilonii mărcii sunt ceea ce comunicați publicului țintă, dar este și modul în care publicul și modul în care publicul dvs. vă percepe.
Care sunt pilonii campaniei?
Pentru ca orice campanie de marketing modernă să aibă succes, specialiștii în marketing trebuie să se concentreze pe consolidarea a trei piloni strategici: conținut, date și execuție. … Când mărcile integrează aceste soluții de marketing cloud, ele sunt capabile să rezoneze cu publicul și potențialii clienți ca niciodată.