Poți spori o postare pe Facebook cu doar 1 USD pe zi. Cu cât cheltuiți mai mult, cu atât mai mulți oameni va ajunge anunțul dvs.
În ceea ce privește acest, Cât percep influenții pe postare? R. Prețul pe care influențatorii îl percep pe postare va varia în funcție de numărul de urmăritori, tipul de postare și platforma de socializare. Influenții nano (mai puțin de 10.000 de urmăritori) pot percepe de la 10 USD la 200 USD per postare. Pe de altă parte, micro-influenceri (10.000 – 50.000 de urmăritori) pot percepe până la 1.000 USD per postare.
De asemenea întrebarea este, Merită tweet-urile promovate? Tweeturile promovate sunt ideale atunci când doriți să vă creșteți acoperirea și implicarea publicului pe Twitter. Când aveți un anunț important, o nouă postare pe blog, o campanie de marketing sau un eveniment viitor, doriți să ajungeți la mai mulți oameni decât ați face în mod organic, Tweeturile promovate sunt cea mai bună strategie.
Întrebări frecvente:
Cât ar trebui să percep pentru o postare pe rețelele sociale?
Conform platformei de independenți Upwork, următoarele sunt tarife pe care alți freelanceri le percep clienților pentru gestionarea conținutului rețelelor sociale: Nivel de intrare (postări pe rețelele sociale, sarcini de asistent virtual): 15 USD-50 USD/h. Intermediar (postări pe rețelele sociale, crearea de conținut și managementul comunității): 50 USD-100 USD/h.
Pot promova un tweet pentru mai puțin de 50 USD?
Nu sunt necesare cheltuieli minime pentru reclamele Twitter și aveți întotdeauna control complet asupra cât doriți să cheltuiască campaniile dvs.
De ce este atât de scumpă promovarea unui tweet?
Motivul se datorează în mare parte numeroaselor variabile implicate în campaniile publicitare Twitter. Pentru început, există o varietate de formate de anunțuri pe care le puteți utiliza și fiecare va avea un cost mediu diferit pe clic/implicare/lead/follower/etc. Clicurile ar putea costa mai mult decât interacțiuni (de exemplu, retweeturi, răspunsuri, favorite etc.)