💰 Cât costă în medie reclamele Facebook? Eu, CPC-ul mediu al reclamelor Facebook este între 0,70 USD și 1,01 USD. După cum puteți vedea, costurile de publicitate au scăzut ușor la începutul anului și au crescut în aprilie și .
De asemenea oamenii întreabă, Cât costă să postezi un anunț pe Facebook? Costurile dvs. de publicitate pe Facebook vor depinde foarte mult de industria dvs., obiectivul campaniei și mulți alți factori. Cu toate acestea, de obicei, reclamele dvs. de pe Facebook vă pot costa între 0,50 USD și 2,00 USD pe clic.
În plus, Cât ar trebui să taxez pentru reclamele Facebook? O taxă fixă este cel mai bun pariu pentru concertele unice. Dacă reușiți să găsiți un client cu un buget mai mare, ar trebui să vă gândiți să percepeți un procent din cheltuielile publicitare ca taxă. În funcție de nivelul dvs. de experiență, vă puteți aștepta să percepeți între 10-20% din bugetul publicitar lunar al clientului dvs.
Întrebări frecvente:
Sunt reclamele Facebook scumpe?
Analiza aprofundată a Adespresso de 636 de milioane de dolari în cheltuieli publicitare a constatat că, în medie, publicitatea pe Facebook costă companiile 0,97 dolari pe clic și 7,19 dolari pentru 1000 de afișări. Și costul mediu pentru campaniile publicitare pentru a obține mai multe aprecieri sau descărcări de aplicații este de 1,07 USD per like și 5,47 USD per descărcare.
Cât ar trebui să cheltuiesc pe reclame Facebook pe zi?
Acestea fiind spuse, putem oferi o cifră care oferă un loc minunat de început pentru orice afacere care abia începe cu reclamele Facebook. Puteți începe cu această cifră și o puteți modifica în funcție de rezultatele campaniilor dvs. de testare. Vă sugerăm să începeți cu un buget de 20 USD pe zi și să rulați aproximativ 15 seturi de anunțuri timp de o săptămână.
Cât costă difuzarea reclamelor pe rețelele sociale?
Costul mediu al reclamelor pe rețelele sociale variază între 15 și 200 USD pe zi sau 450 USD până la 6000 USD pe lună, cheltuielile lunare cu anunțuri variind între 200 USD și 50.000 USD. Această sumă include publicitatea pe mai multe rețele, precum și cheltuielile legate de tehnologie, talent și management profesional.
Care este un cost pe clic bun?
Orice sub CPC mediu de 2,12 USD este considerat bun pentru restaurantele din Statele Unite. Cu toate acestea, restaurantele high-end cu marje de profit mai mari văd de obicei mai multă concurență în lumea publicității și, prin urmare, costuri mai mari pentru anumite expresii de căutare (restaurante de lux, cele mai bune restaurante).