fbpx
15.6 C
New York City
vineri, septembrie 30, 2022

Cât de lungă ar trebui să fie reclamele pe instagram?

Având în vedere asta, care este durata ideală a videoclipului Instagram? Deși acest lucru depinde de cât de captivant este videoclipul dvs. și de tipul de conținut pe care doriți să-l prezentați, Facebook Business vă sugerează să păstrați orice anunț video Instagram destinat spectatorilor de pe dispozitive mobile cu o durată mai mică de 15 secunde.

La fel, Cât de lungă ar trebui să fie reclamele pentru videoclipuri Instagram?
Anunțuri video: acestea sunt anunțuri video standard care pot avea o lungime de la 3 la 60 de secunde. Acestea pot include un îndemn și spațiu pentru 2.200 de caractere. Anunțuri carusel video: înainte de anunțurile carusel video, Instagram a oferit anunțuri carusel imagine, care le permiteau agenților de publicitate să adauge până la 5 fotografii diferite într-un singur anunț.

De asemenea întrebarea este, Care este lungimea perfectă a unui anunț?
30 de secunde este durata ideală a reclamelor TV

Acestea fiind spuse, atractivitatea producerii și difuzării de reclame mai lungi sau mai scurte de 30 de secunde este justificată. „Reclamele mai lungi de 30 de secunde sunt menite să atragă atenția, oferind marketerilor mai mult timp pentru a spune povești”, scrie The New York Times.

Întrebări frecvente:

Cât de lung ar trebui să fie un anunț pe rețelele sociale?

Utilizatorii au opțiunea de a omite anunțul după cinci secunde. Durata video recomandată este în general de 30 de secunde sau mai puțin. Cu toate acestea, dacă aveți o poveste convingătoare cu imagini excelente, puteți alerga mai mult.

Cât de lungă ar trebui să fie reclamele?

Durata standard a unui anunț TV este de 30 de secunde. Cu toate acestea, reclamele pot dura și 10, 20, 40, 50, 60 de secunde sau mai mult. Întrucât majoritatea pauzelor publicitare durează fie 2½, 3 sau 3½ minute, anunțul dvs. trebuie să fie un multiplu de 10 pentru a se potrivi pauzei. Este posibil să rulați un anunț de 5 secunde, dar ar trebui să aveți două în fiecare pauză.

Ce face un anunț Instagram eficient?

Reclamele Instagram eficiente se bazează pe o singură imagine pentru a atrage spectatorii să răspundă. Imaginile sunt esențiale pentru apelul la acțiune. O imagine remarcabilă va atrage mai multă atenție spectatorului. Încercați să utilizați imagini realizate special pentru campaniile Instagram.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE