fbpx
7.8 C
New York City
duminică, decembrie 4, 2022

Ce este urmărirea rangului?

Urmărirea clasamentului este procesul de urmărire a pozițiilor de clasare ale unui site web în motorul de căutare pentru un set ales de cuvinte cheie sau interogări de căutare. Este vorba despre urmărirea și analizarea pozițiilor organice ale cuvintelor cheie în/de-a lungul timpului. Aceste cuvinte cheie sunt, în general: Cuvinte cheie care sunt utilizate pe site.

Având în vedere acest lucru, Ce este software-ul de urmărire a rangului?
Software-urile de urmărire a clasamentului sunt instrumente care vă permit să urmăriți clasamentele cuvintelor cheie ale SERP-urilor. Acestea sunt importante pentru monitorizarea performanței SEO generale a site-urilor dvs., astfel încât să vă puteți ajusta conținutul actual și strategia SEO.

În plus, Ce este urmărirea rangului în SEO?
Urmărirea clasamentului este practica de urmărire a locurilor în care adresele URL se clasează în paginile cu rezultate ale motorului de căutare pentru anumite cuvinte cheie. Adresele URL sunt urmărite în timp pentru a detecta tendințele și pentru a vedea impactul optimizării SEO.

Întrebări frecvente:

Ce este urmărirea rangului cuvintelor cheie?

Urmărirea clasamentului cuvintelor cheie este cea mai bună practică SEO care oferă vizibilitate asupra performanței site-ului dvs. în rezultatele căutării Google. Pentru a monitoriza pozițiile cuvintelor cheie, va trebui să achiziționați un instrument de urmărire a rangului bun și să alegeți cuvintele cheie potrivite pentru a le urmări.

Ce este verificarea rangului?

Urmărirea clasamentului este verificarea pozițiilor cuvintelor cheie pentru care un site le clasifică în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP-uri). Aceste cuvinte cheie includ următoarele tipuri: Cuvinte cheie care sunt utilizate pe site. Mulți alți termeni pentru care nu vă optimizați neapărat.

Ce instrument poate fi folosit pentru a urmări clasamentele organice?

„Ahrefs este un instrument ușor de utilizat pentru a ține evidența clasării cuvintelor cheie”, spune Alayna Okerlund de la Best Company. „Oferă o imagine completă a mișcărilor cuvintelor cheie, vă arată cuvintele cheie noi pentru care vă clasați și vă permite să accesați o listă completă a tuturor cuvintelor cheie organice pentru fiecare pagină de pe site-ul dvs..”

Cum urmăresc performanța cuvintelor cheie?

Dacă doriți doar să urmăriți performanța cuvintelor cheie Google Adwords, mergeți la raportul „cuvinte cheie” (sub Publicitate > AdWords), comparați două perioade de timp diferite, faceți clic pe tabelul pivot și creați un tabel pivot într-un mod similar pe care l-ați creat pentru organic raport de căutare.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE