Reclame video. Reclame carusel. Twitter Live. Anunțuri promovate cu butoane de conversație și sondaje.
Pe lângă asta, Care sunt tipurile de reclame pe Twitter?
Este posibil să vedeți diferite tipuri de reclame pe Twitter, inclusiv reclame promovate, reclame pentru urmăritori și preluare de tendințe. Este posibil să vă arătăm aceste anunțuri atunci când sunteți conectat sau deconectat de la Twitter. Sunt marcate clar cu o pictogramă „Promovată”. Puteți interacționa cu majoritatea conținutului promovat în același mod ca și conținutul organic.
În plus, Twitter are reclame pentru lead gen?
Am făcut cardul de generare de clienți potențiali disponibil în toate limbile acceptate de Twitter Ads. Indiferent unde se află clienții dvs., vă puteți asigura că au o experiență grozavă cu cardurile pe care le tweetați. Rețineți că reclamele Twitter pentru întreprinderi mici sunt disponibile în prezent numai pentru agenții de publicitate din SUA care trimit pe Twitter în limba engleză.
Întrebări frecvente:
Care este formatul pentru Twitter?
Twitter acceptă imagini în format JPEG sau PNG; nu sunt permise GIF-uri aici. Pentru cele mai bune rezultate, asigurați-vă că imaginea nu este mai mare de 3 MB. Tipurile de fișiere aprobate sunt MP4 sau MOV, în mod ideal, o dimensiune mai mică de 30 MB și nu mai mult de 1 GB când vine vorba de videoclipuri.
Ce tip de reclame funcționează cel mai bine pe Twitter?
Păstrați-l scurt și dulce
Pentru cele mai bune rezultate, luați în considerare difuzarea anunțurilor cu o copie între 50 și 100 de caractere. Această practică va face tweet-urile dvs. directe și directe, concentrându-se doar pe un mesaj foarte clar. O scurtă copie publicitară ar putea atrage mai multă atenție decât un tweet plin până la refuz cu hashtag-uri.
Care sunt cele cinci tipuri de categorii de lansare pe Twitter?
Indiferent dacă lansați un nou brand, produs, aplicație, mesaj sau promovare, fereastra de succes pentru lansări s-a scurtat.
Ce înseamnă AMM pentru Twitter?
@hasufl. · 6 aprilie 2021. Acest lucru este pur adițional la ceea ce ați spus, dar dacă oferiți lichiditate unui AMM (ca creator de piață, nu deținător de acțiuni), atunci aveți într-adevăr ceva scurt: volatilitate. Investitorii trebuie să fie conștienți de astfel de expuneri ascunse.
Cum aleg un anunț creativ pe Twitter?
„Reclame” sunt pur și simplu tweet-urile pe care doriți să le promovați și le puteți selecta din lista de tweet-uri care apar sub fila Reclame a fiecărui grup de anunțuri. Selectați fila „Reclame” de sub fila Direcționare pentru a începe.
Ce este o reclamă în reclamă Twitter?
Reclamele sunt orice entitate care poate fi promovată într-o campanie. Tweeturile pot include text, imagini, GIF-uri, videoclipuri sau carduri. Cardurile pot include imagini sau videoclipuri.
Reclamele Twitter sunt bune pentru B2B?
Cu strategia și execuția corectă, Twitter Ads poate fi o platformă eficientă pentru a ajunge la clienți potențiali pentru companiile B2B SaaS. Concurența este limitată, ceea ce o face o oportunitate de ocean albastru în comparație cu Facebook și Google.
Care este cea mai bună rezoluție pentru Twitter?
Lățimea/înălțimea imaginii: Twitter recomandă un minim de imagini de 600 x 600 pixeli, deși imaginile mai mari (de exemplu, imagini de 1200 x 1200 pixeli) vor fi optimizate mai bine pentru atunci când utilizatorii fac clic pentru a extinde imagini.
Puteți încărca PNG pe Twitter?
Twitter a acceptat întotdeauna formatele JPEG și PNG pentru imaginile încărcate și, de-a lungul anilor, a adus îmbunătățiri pentru a ajuta la creșterea timpilor de încărcare, ceea ce, în același timp, a îmbunătățit calitatea imaginii. … În primul rând, Twitter va oferi acum un comportament consistent atunci când vine vorba de încărcarea PNG-urilor.
Merită reclamele Twitter în 2021?
Reclamele Twitter oferă o mulțime de valoare și, atunci când sunt utilizate ca parte a unei strategii de marketing diversificate, vă pot ajuta să vă conectați cu noi membri ai publicului țintă pe această platformă captivantă.
Sunt reclamele Twitter scumpe?
Costurile de publicitate pe Twitter depind de tipul de anunț, care include tweet-uri promovate, conturi promovate și tendințe promovate. Tweeturile promovate costă între 0,50 USD și 2,00 USD pentru fiecare acțiune. Conturile promovate costă între 2 și 4 USD pentru fiecare urmărire. Tendințele promovate costă 200.000 USD pe zi.
Au succes reclamele Twitter?
Potrivit AdWeek, „ratele de implicare” pentru reclamele Twitter pot fi de până la 1-3%, mult mai mari decât CTR-ul mediu al Facebook de 0,119%. … Twitter susține că Tendințele promovate oferă o creștere cu 22% în conversia mărcii, cu 30% în mențiuni pozitive și cu 32% în retweet-uri.