fbpx
24.1 C
New York City
marți, august 16, 2022

Ce stii despre reclame Google?

Dacă ați vizitat recent un site, probabil că ați observat reclamele Google. De fapt, este foarte greu să nu le observi. Ele par să fie peste tot în aceste zile. Haideți să aflăm mai multe despre ce sunt și cum funcționează.

Cum funcționează anunțurile Google? Ce informații sunt necesare pentru a plasa un anunț pe un site?

Anunțurile Google pot fi plasate pe orice site web al editorului în care există o casetă de căutare disponibilă pentru ca publicul să poată introduce cuvinte cheie, care va returna rezultate de pe acest site – sau de pe un alt site ales de către agentul de publicitate – atunci când cuvintele sau frazele potrivite sunt introduse în motorul de căutare Google. Editorul este plătit de fiecare dată când cineva face clic pe anunțul său, ceea ce îl face foarte atractiv pentru editori . Google se pricepe foarte bine să obțină informațiile corecte necesare pentru a plasa un anunț pe un site

Cât costă să faci publicitate în acest mod?

Costul publicității – sau CPC (cost-per-click) – variază în funcție de mai mulți factori, cum ar fi locația geografică, sezonalitatea și cât de bine direcționate sunt anunțurile pentru a corespunde unor interese sau nevoi specifice cu anumite cuvinte-cheie. Este important ca agenții de publicitate să știe ce fac atunci când își plasează anunțurile, pentru că, în caz contrar, pot ajunge să cheltuiască mai mult decât este necesar.

Cum putem ști dacă vedem un anunț Google pe un site? Există vreo modalitate prin care cineva poate ști cu siguranță? Cum sunt distribuite veniturile între editori și Google în ceea ce privește aceste anunțuri? Anunțurile Google pot apărea în diferite forme de prezentare, cum ar fi anunțuri text sau bannere. Aceste anunțuri vor fi întotdeauna etichetate cu „Google” și cuvântul „anunțuri”, iar Google este foarte clar în ceea ce privește modul în care le prezintă utilizatorilor – misiunea lor este de a facilita utilizatorilor găsirea a ceea ce caută. De asemenea, editorii vor fi plătiți atunci când un utilizator face clic pe un anunț.

Ce părere aveți? Este un lucru pe care ați dori să-l încercați? Ce schimbări ați face dacă ați fi responsabil de crearea unui anunț Google?

Dacă ați răspuns afirmativ, atunci dați-i drumul și încercați! Dacă nu, de ce nu? Ați prefera să vedeți alte tipuri de anunțuri în loc de anunțuri Google? Anunțați-ne lăsând un comentariu mai jos!

Articolul precedentAutomatizări
Articolul următorCum funcționează reclamele Google?
Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE