O postare promovată arată exact ca orice altă postare care ar putea apărea în fluxul de știri al unei persoane. … Conform regulilor FTC, o postare promovată ar trebui să fie etichetată ca „sponsorizat”, astfel încât oamenii să poată spune rapid că este un anunț, chiar dacă arată ca alte postări din fluxul lor de știri.
Având în vedere acest lucru, Ce se întâmplă când promovezi o postare pe Facebook?
Îmbunătățirea unei postări pe Facebook vă extinde audiența dincolo de persoanele cărora le place deja Pagina dvs. Cu opțiunile de direcționare încorporate, puteți fi sigur că ajungeți la persoanele care sunt cel mai probabil interesate de ceea ce oferiți. Puteți crea o reclamă Facebook de bază în doar câteva minute.
În ceea ce privește acest lucru, Cum arată o postare îmbunătățită pe Facebook?
Când amplificați o postare, aceasta va apărea în fluxul de știri Facebook al audienței dvs. ca reclamă. De asemenea, puteți selecta Instagram ca destinație de plasare a reclamelor pentru postarea dvs. optimizată.
Întrebări frecvente:
Ce se întâmplă când promovezi o postare?
Când promovați o postare, aceasta vă va cere să vă definiți obiectivul pentru campanie. Opțiunile tale vor include „Mai multe vizite la profil”, „Mai mult trafic pe site” sau „Mai multe vizionări de promovare” și, în funcție de alegerea ta, algoritmul Instagram va viza anumite grupuri de public pentru a-ți îndeplini obiectivul.
Promovarea pe Facebook funcționează?
Vă concentrați automat pe crearea de campanii publicitare care oferă valoare clientului. … Aceste campanii ar putea fi doar despre stimularea unei postări cu care clienții dvs. interacționează cel mai mult sau pur și simplu despre promovarea paginii dvs. în cercurile lor. Pur și simplu, răspunsul pentru a face reclamele Facebook funcționează sau nu este un DA răsunător.
Pot vedea cum merge o postare optimizată pe care am creat-o din fluxul de știri?
Când creați un anunț dintr-o postare optimizată, puteți vedea rezultatele acelui anunț și să vedeți cum funcționează. … Derulați la secțiunea Rezultate din promoția dvs. și atingeți Vedeți rezultate detaliate.
Pot urmăritorii tăi să vadă dacă o postare este promovată?
DA. Pe instagram, oricine poate vedea când faci o postare de promovare a mărcii dacă ai trecut prin procesul de etichetare a mărcii. De asemenea, conform reglementărilor FTC, toți influenții trebuie să dezvăluie dacă o postare este sau nu o promoție plătită.
Care este cel mai bun moment pentru a posta pe Facebook pentru o expunere maximă?
Care este cel mai bun moment pentru a posta pe Facebook? Potrivit unei agregate de studii, cea mai bună zi pentru a posta pe Facebook pentru expunere maximă este fie marți, miercuri sau vineri, între orele 9:00 și 13:00 CST.