fbpx
20.8 C
New York City
miercuri, aprilie 17, 2024

Cum putem mari performanta site-ului dvs.

De ceva timp am primit o întrebare de la un antreprenor. Spunea asa: „Am o mică afacere de familie cu un site web care a început recent să aibă unele probleme. Un pic de cercetare mi-a arătat că aș putea crește performanța site-ului meu dacă aș putea configura software-ul serverului meu web în mod diferit sau dacă l-aș rula pe o altă mașină cu mai multă memorie sau procesoare. Este posibil acest lucru și există vreo modalitate prin care să plătesc pentru ca altcineva să facă aceste modificări? Ce fel de beneficii pot oferi?”

Performanța site-ului dumneavoastră va fi întotdeauna atât de bună pe cât îi permite serviciul de găzduire. Performanța nu poate depăși niciodată ceea ce permite planul dvs. de găzduire actual, așa că merită să vă acordați timp pentru a înțelege limitele configurației dvs. actuale de găzduire. De asemenea, ar putea fi util să vă dați seama că economiile de costuri de a trece la un alt plan de găzduire poate fi compensată de pierderea unor caracteristici. Actualizările hardware sunt costisitoare și poate fi dificil să se echilibreze nevoia de mai multă putere de procesare cu alte considerente, cum ar fi redundanța, procedurile de backup, scalabilitatea sau portabilitatea datelor.

Gândiți-vă la cât vă costă în prezent site-ul dvs. web în termeni de resurse hardware. Ar trebui să știți ce fel de trafic web are site-ul dvs. în prezent. Câte accesări pe secundă?

Dacă nu aveți nicio idee despre performanțele pe care ar trebui să le aibă site-ul dvs., discutați cu persoane care au mai lucrat la sisteme similare, dacă este posibil, sau căutați online repere pe care alții le-au făcut publice. Merită să rețineți că este posibil ca rezultatele oricărui test să nu se aplice exact situației dvs. deoarece fiecare configurație de rețea este diferită.

Criteriile de referință sunt utile, dar nu vă bazați prea mult pe ele. Va trebui să vă analizați propriul trafic pentru a fi siguri că ceea ce aveți acum este cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră. Dacă aveți motive de îngrijorare, discutați cu un profesionist, deoarece există măsuri pe care le puteți lua singuri pentru a încerca să rezolvați problema înainte de a schimba furnizorii de găzduire sau de a cumpăra hardware nou.

Unul dintre principalele lucruri care determină performanța site-ului dvs. web este numărul de unități centrale de procesare la care acesta are acces. Serverul dvs. web poate părea că are doar un singur procesor, dar asta nu înseamnă neapărat că are doar un singur nucleu de procesare în interior, în special dacă rulează o versiune veche de Unix sau Linux, spre deosebire de Windows, unde fiecare proces are de obicei alocat propriul nucleu. Cu toate acestea, în cazul în care site-ul dvs. web utilizează o platformă bazată pe cloud, cum ar fi Amazon AWS sau Microsoft Azure, este posibil ca lucrurile să funcționeze diferit și va trebui să verificați cu furnizorul.

Este posibil ca problema să apară din cauza modului în care a fost scrisă aplicația. Dacă acesta este cazul, este posibil să puteți crește performanța modificând singur codul. Cu toate acestea, dacă nu aveți încredere în a face acest tip de lucru singur, există alternative, cum ar fi colaborarea cu un dezvoltator specializat în optimizarea aplicațiilor web pentru site-uri cu trafic ridicat – aceste persoane tind să perceapă un preț mai mare, dar abilitățile lor vă pot economisi bani în ceea ce privește costurile hardware.

Multe site-uri web moderne au încorporate numeroase funcționalități pe care doar câțiva membri le folosesc la un moment dat – gândiți-vă la site-urile online care vă permit să vă gestionați finanțele sau site-uri de jocuri, de exemplu. Dacă acesta este cazul site-ului dvs., merită să vă gândiți să cumpărați mai mult spațiu pe server, dacă este posibil.

De asemenea, se poate întâmpla să nu aveți suficientă memorie RAM sau spațiu pe disc pentru a susține toate funcțiile oferite, dar creșterea acestora poate duce la creșterea costurilor, așa că va depinde de bugetul dvs. și de cât de mult sunt necesare resursele suplimentare. Merită să cercetați ce au făcut alte persoane în situații similare înainte de a lua o decizie finală. Există o mulțime de site-uri online unde puteți pune întrebări despre site-urile cu trafic ridicat – site-uri precum Server Fault și Stack Overflow sunt exemple bune de acest tip de forum comunitar unde membrii vor răspunde la întrebări dacă știu răspunsul.

Ar trebui să vă gândiți și la memoria cache, care poate reduce și mai mult cererea de resurse hardware prin reducerea timpului de procesare și a utilizării rețelei. Există mai multe tipuri de caching care vă pot fi disponibile – browser caching, object caching și application caching. Browser caching instruiește un browser web să stocheze anumite bucăți de date pentru o perioadă limitată de timp, astfel încât să nu fie nevoit să le obțină de la server de fiecare dată când solicită o pagină de pe site-ul dumneavoastră. Memoria cache de obiect sau de conținut stochează bucăți de HTML în memorie sau pe disc pentru a îmbunătăți performanța, deoarece acestea sunt solicitate frecvent. În cele din urmă, memoria cache a aplicațiilor funcționează la un nivel mai elementar, stocând bucăți de cod care pot fi costisitoare pentru a fi generate dinamic într-un format mai ușor de citit, care necesită mai puțin timp pentru a fi recuperate. Concluzia este că există o mulțime de factori pe care îi puteți cerceta pentru a vă ajuta să îmbunătățiți performanța site-ului dumneavoastră. Cu toate acestea, primul lucru pe care ar trebui să îl faceți este să stabiliți de câte unități centrale de procesare are nevoie site-ul dvs. web.

Mă numesc Paul Dragoș și sunt expert în tehnologie si digitalizare. Dacă doriți mai multe informații despre orice am scris aici, nu ezitați să mă contactați telefonic la 0771 613 984 sau pe adresa de email [email protected].

În altă ordine de idei, sunt, de asemenea, bucuros să vă anunț că Transilvania Selling Machine este partener oficial al Registrului de Domenii RoTLD.

Paul Dragoș
Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE