fbpx
24.4 C
New York City
duminică, iulie 3, 2022
spot_img

20 de greșeli pe care proprietarii de site-uri web le fac atunci când fac SEO

Există multe moduri în care vă puteți faulta de unul singur atunci când vine vorba de SEO pentru site-ul dvs. web. Acest articol discută unele dintre cele mai frecvente greșeli făcute fără a arăta cu degetul către cineva anume. Acesta vă va ajuta să învățați ce să nu faceți pentru ca site-ul dvs. să nu aibă aceeași soartă ca cele enumerate mai jos. Aceste erori nu sunt enumerate în ordinea importanței și nici nu este o listă atotcuprinzătoare, deoarece există prea multe posibilități. Lista este concepută astfel încât să o puteți citi și să bifați fiecare element pe măsură ce l-ați întâlnit pe unul dintre site-urile dumneavoastră sau pe altul – sperăm că niciodată!

Suna Acum

20 de greșeli pe care proprietarii de site-uri le fac atunci când fac SEO

1 – Să lași motoarele de căutare să răscolească pagini pe care nu ar trebui să le vadă

Roboții de căutare nu ar trebui să li se permită să acceseze nicio pagină de pe site-ul dvs. care nu este destinată utilizatorilor.

2 – Punerea de link-uri plătite în articolele și comunicatele de presă publicate pe site-ul tău

Motoarelor de căutare nu le place acest lucru și tind să penalizeze site-urile care fac acest lucru. De asemenea, vor presupune că sunteți un spammer dacă nu ofuscați link-ul din articol înainte de a-l trimite cu o etichetă no-follow sau prin alt mijloc de atribuire a creditului. În plus, serviciile de distribuire a comunicatelor de presă continuă să taxeze editorii, chiar dacă folosesc etichete no-follow ca metodă implicită de atribuire. Newsflash: nici Google nu plătește pe nimeni! Acesta este un lucru care este clar ca lumina zilei, dar toată lumea pare să nu-l observe .

Suna Acum

3 – Erori de codificare și alte lucruri „creative”

Paginile dvs. trebuie să fie curate, ordonate și fără erori de codare. Nu este neobișnuit să găsești site-uri cu sute de mii de link-uri care sunt rupte sau coduri care nu se validează. Puteți produce un crawler „homegrown” în Python pentru a vă verifica site-ul, care vă va ajuta, de asemenea, să descoperiți greșelile comune. Scopul dvs. este de a face ca motoarele de căutare să parcurgă cât mai multe pagini de pe site-ul dvs., așa că evitați lucrurile care le vor ține departe de pagina dvs.! Dacă nu știți despre ce vorbesc, atunci ar trebui să vă luați ceva timp liber și să învățați CSS în mod corespunzător înainte de a încerca SEO.

4 – Utilizarea cadrelor sau a tabelelor pentru structurarea paginii

Nu folosiți nimic altceva decât HTML pur pentru aspect paginii dvs. Motoarele de căutare nu vor putea să vă cerceteze site-ul în mod corespunzător dacă utilizați aceste tehnologii – folosiți-le numai pentru un motiv întemeiat, cum ar fi recuperarea de informații de pe un alt site.

5 – Utilizarea JavaScript pentru alte scopuri decât conținutul dinamic

Folosiți-l cu moderație, nu mai mult de o dată pe fiecare pagină. Unele motoare de căutare nici măcar nu mai suportă utilizarea JavaScript deloc (aruncați o privire la paginile de indexare ale Google sau Bing), așa că asigurați-vă că nu blocați pe nimeni! Este ușor de uitat că există multe persoane care nu au cele mai recente browsere și care vă vizitează site-ul dvs. web, iar acestea nu ar trebui să aibă parte decât de o experiență optimă atunci când vă vizitează site-ul web!

6 – Încărcarea paginilor dinamice pe serverul tău folosind PHP sau ASP

Generarea dinamică a paginilor are încă utilizările sale, dar scopul unui site web este ca vizitatorii să viziteze același conținut tot timpul. Utilizatorii ajung să viziteze mai multe URL-uri diferite (chiar dacă acestea sunt de fapt cam aceleași), deoarece fiecare URL în acest caz va returna un conținut diferit. Șenilele motoarelor de căutare nu vor putea să vă indexeze corect site-ul dacă acesta conține pagini dinamice ca acestea! Situația se înrăutățește și mai mult atunci când vă plasați toate fișierele în directoare create în mod dinamic de scripturi (cum ar fi „numedirector/fișier1”, „numedirector/fișier1”, etc.) – acestea nu vor putea să vă vadă paginile în ordine cronologică, plasându-le într-o ordine aleatorie atunci când listează URL-urile site-ului dumneavoastră.

7 – Utilizarea aceluiași URL pentru mai multe pagini diferite

Nu este neobișnuit să găsești site-uri cu mii de URL-uri care indică spre aceeași pagină! Motoarele de căutare trebuie să știe unde se află fiecare versiune a unei pagini. De asemenea, le pasă și de diversele „aliasuri” care redirecționează utilizatorii de la o pagină la alta sau de la un domeniu la altul, chiar dacă îndeplinesc exact aceeași funcție. În acest fel, le veți crește eficiența de crawling și, de asemenea, vă veți asigura că vizitatorii ajung la locul potrivit pe site-ul dvs. web după ce dau clic pe rezultatele obținute de motoarele de căutare.

8 – Aceeași pagină în mai multe directoare diferite

Aceasta este o altă greșeală făcută frecvent de webmasteri care nu sunt familiarizați cu ceea ce urmează. Ar trebui să vă începeți site-ul web în mod corespunzător, punând la dispoziția motoarelor de căutare o hartă a site-ului care să enumere fiecare pagină de pe site-ul dumneavoastră. Această foaie ar trebui să includă link-uri către diferite versiuni ale fiecărei pagini pentru a evita orice problemă de duplicare. Dați-le șansa de a vedea cât mai mult conținut posibil!

9 – Utilizarea Flash pentru a afișa informații

Aplicațiile Flash pot fi foarte utile atunci când vine vorba de prezentarea unor date importante, dar acestea sunt potrivite pentru scopuri SEO doar atunci când folosiți etichete Open Graph. În plus, parcurgerea site-urilor flash poate fi foarte dificilă pentru „paianjenii” motoarelor de căutare, așa că asigurați-vă că sunteți conștient de această problemă înainte de a edita orice altceva pe site-ul dumneavoastră.

10 – Aveți prea multe etichete pe pagină

Etichetele sunt adesea folosite pentru a descrie diferitele secțiuni ale unui site web, dar este obișnuit ca webmasterii să le folosească în mod excesiv! Google este interesat doar de primele câteva etichete (între una și trei) de pe fiecare blog sau site web, așa că asigurați-vă că le eliminați pe toate celelalte. De asemenea, puteți pune aceste etichete mai jos în pagină dacă doriți, atâta timp cât apar în apropierea rezonabilă a unei secțiuni reale.

11 – Folosirea de meta cuvinte cheie care nu au fost actualizate din 1996 (sau mai devreme!)

A existat o vreme când motoarele de căutare foloseau meta cuvinte cheie pentru a indexa paginile web, dar această practică a căzut în desuetudine deoarece putea fi ușor abuzată de persoane fără scrupule care căutau modalități obține un rang mai mare în lista de rezultate. Prin urmare, este recomandabil să ștergeți toate meta cuvintele cheie de pe site-ul dvs. și să nu le mai introduceți niciodată, deoarece nu vă vor aduce decât necazuri!

12 – Delimitați linkurile care vizează o pagină goală sau o redirecționare

Un link de contur cu „www” sau fără el trebuie folosit doar atunci când pagina legată nu are absolut niciun conținut (când scopul său este de a trimite utilizatorii în altă parte), redirecționează vizitatorii către un alt URL sau conține un formular de căutare. În caz contrar, evitați utilizarea acestui tip de link și înlocuiți-l cu un simplu hyperlink.

13 – Nu v-ați trimis recent site-ul pentru a fi inclus în indexul Google

Trimiterea manuală a site-ului dvs. poate dura ceva timp, fără a avea ca rezultat avantaje semnificative față de trimiterea automată pentru toate motoarele de căutare. Cu toate acestea, este esențial: nu numai că acest lucru vă va supune site-ul web la Google și vă va da un „impuls de prioritate”, dar va asigura, de asemenea, că și celelalte motoare de căutare importante vă vor indexa site-ul. Această sarcină ar trebui efectuată în mod regulat, pentru a nu pierde oportunități suplimentare de publicitate sau trafic.

14 – Nu implementați meta descrieri pentru fiecare pagină de pe site-ul dvs

Meta-descrierile sunt un element important al SEO, deoarece pot crește interesul pentru conținutul dvs. și pot ghida utilizatorii de internet către acestea prin intermediul SERP-urilor. Chiar dacă în prezent nu există nicio certitudine că aceste texte se vor dovedi într-adevăr utile în îmbunătățirea clasamentelor, ar fi nechibzuit să nu le folosiți: încercați să introduceți mai multe versiuni diferite și monitorizați modul în care acestea afectează ratele de click (CTR ) și poziția medie în clasament (ARP) pentru cuvintele-cheie.

15 – Nu ați optimizat viteza site-ului dvs. web

Deoarece algoritmul Google Pagerank ia în considerare mai mulți factori, inclusiv timpul de încărcare a paginilor, trebuie să luați în considerare acest factor și să optimizați performanța site-ului dvs. prin implementarea unor setări adecvate ale serverului. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să folosiți un serviciu de găzduire web performant, cum ar fi cele disponibile la https://www.transilvaniasellingmachine.ro. Dați click aici pentru mai multe informații despre modul în care Transilvania Selling Machine poate crește performanța site-ului dvs. web: https://transilvaniasellingmachine.ro/cum-putem-mari-performanta-site-ului-dvs.

16 – Metadescrierea dvs. include cuvinte sau fraze repetate

Nu vă bazați prea mult pe cuvinte cheie atunci când compuneți metadescrierile: în schimb, concentrați-vă pe redactarea de texte atractive. Evitați să repetați cuvinte și fraze pentru a vă menține site-ul „la zi” cu cele mai recente standarde SEO, dar nici nu ștergeți prea mult text: prefaceți-vă că scrieți o previzualizare pentru un text trimis de un autor sau de un partener.

17 – Nu oferiți lui Google conținut indexabil în directorul său de pagini cache

Google+ nu este utilizat pe scară largă în prezent, așa că puteți să uitați de el și să eliminați orice mențiune despre el de pe site-ul dvs. atunci când actualizați codul (acest lucru este valabil și în cazul în care adăugați acest serviciu). Mai mult, introducerea lui „+1” în memoria cache a Google ar fi inutilă, deoarece funcția a fost întreruptă: în schimb, urmăriți performanța site-urilor dvs. și prezența în rețelele sociale și utilizați aceste informații pentru a să vă îmbunătățiți site-ul web.

18 – Site-ul dvs. nu este sigur

Dacă nu folosiți un certificat SSL pentru site-ul dvs. web, este posibil ca acesta să piardă câteva poziții în clasament în viitorul apropiat. Este adevărat că aceasta este o tendință destul de nouă și, în prezent, nu există nicio certitudine dacă Google va continua sau nu să ia în considerare HTTPS atunci când evaluează calitatea site-urilor web: dar dacă doriți să reduceți la minimum riscurile, să evitați orice posibil prejudiciu și să oferiți utilizatorilor un nivel maxim de securitate (pe care aceștia îl așteaptă din ce în ce mai mult), atunci trebuie să instalați un certificat SSL pe domeniul dvs. Vă sfătuiesc fie să cumpărați unul direct de la un serviciu de găzduire, sau sa contactați un specialist Transilvania Selling Machine.

19 – Nu v-ați optimizat imaginile pentru motoarele de căutare

Ar trebui să utilizați întotdeauna formatul corect al imaginilor atunci când încărcați fișiere pe site-ul dvs. web și ar trebui să acordați o atenție deosebită proprietăților fiecărui fișier: acestea constau în: numele fișierului, alt text (pentru căutări de imagini), titlul (pentru galerii foto) și legenda. Încercați să înlocuiți numele generice ale fișierelor cu titluri mai descriptive și să includeți cuvinte-cheie relevante în meta tag-uri: acest lucru vă va ajuta să obțineți un CTR mai mare și vă va crește șansele de a ajunge pe primele poziții în clasament.

20 – Crearea de linkuri nestructurate

Dacă v-ați bazat pe tehnici de creare de link building nestructurate sau pe backlink-uri spammy fără a lua în considerare actualizările algoritmului Google, trebuie să încetați imediat să mai faceți acest lucru, deoarece ar putea avea o impact negativ asupra clasamentului site-ului dumneavoastră. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să monitorizați profilul de linkuri al site-ului dvs. și să vă asigurați că creați doar backlink-uri de înaltă calitate de pe alte site-uri relevante: în mod ideal, de pe nume de domenii .edu sau .gov, dacă puteți face rost de ele. De asemenea, ar trebui să încercați să diversificați cât mai mult posibil textul de ancorare folosit pentru fiecare link.

Suna Acum

Articol scris de Paul Dragoș, director de Marketing la Transylvania Selling Machine, o agenție web de top care oferă servicii de marketing online pentru companiile din România.

Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă
spot_img

ARTICOLE POPULARE