fbpx
-3.1 C
New York City
joi, decembrie 26, 2024

Cum se proiectează un site web: 7 greșeli pe care să nu le faci

Nu este ușor să proiectezi un site web. Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți un ochi artistic, să fiți la curent cu tendințele actuale și să folosiți cele mai bune instrumente de pe piață.

Dacă sunteți pe cale să începeți să vă planificați site-ul sau dacă o faceți deja, rețineți că există multe capcane care îi pot face pe utilizatori să vă abandoneze pagina înainte de a vedea măcar ce ați conceput pentru ei.

Pentru a evita să facem greșeli în proiectele noastre de web design vă aducem 7 erori pe care să nu le faceți atunci când proiectați un site.

1- Nu știi cine este publicul tău țintă

Aceasta este una dintre cele mai frecvente greșeli pe care le fac companiile atunci când își creează site-ul. Este esențial ca viitorii tăi clienți să poată găsi rapid și ușor informații, astfel încât să revină să viziteze site-ul dumneavoastră.

Pentru a evita această greșeală, trebuie să vă cunoașteți publicul țintă, astfel încât să puteți proiecta un site web care să răspundă așteptărilor acestuia. Acesta este motivul pentru care crearea unui vector pentru cumparatori este esențială pentru a proiecta site-uri web care funcționează, ceea ce ne conduce la următorul punct..

2- Nu știi cine sunt clienții tăi

Aceasta poate părea ceva ce știai deja, dar este suficient de important pentru a fi menționat separat. Înțelegerea valorilor clienților tăi este fundamentală atunci când proiectezi un site web care să se potrivească nevoilor și dorințelor acestora. Dacă vrei ca aceștia să se întoarcă, asigură-te că găsesc ceea ce caută într-un mod simplu, cu conținut relevant sau oferte adaptate special pentru ei. Pentru a realiza acest lucru, este esențial să creați vectori pentru cumparatori înainte de a începe proiectul de web design. Există o multitudine de instrumente care vă pot ajuta în această sarcină, cum ar fi Buyer Persona Manifesto, care vă oferă un șablon pe care să îl completați.

3- Nu vă adaptați mesajul la obiceiurile și preferințele utilizatorilor dvs

În ultimii ani, progresele tehnologice au adus schimbări importante în modelele de interacțiune ale utilizatorilor atunci când navighează pe site-uri web. Modul în care oamenii folosesc internetul s-a schimbat, iar companiile trebuie să își adapteze designul site-urilor web la aceste noi obiceiuri

În primul rând, a avut loc o trecere de la desktop-uri la smartphone-uri și tablete: Conform unei cercetări efectuate de Statista , în 2018 aproape 70% dintre căutările pe internet au fost efectuate prin intermediul dispozitivelor mobile. În același mod, timpul mediu petrecut în fața acestor dispozitive este în creștere.

În al doilea rând, utilizatorii devin din ce în ce mai nerăbdători. Prin urmare, este necesar să reducem timpul petrecut pe fiecare pagină web pentru a le menține interesul și pentru a nu părăsi site-ul web la câteva secunde după ce au ajuns acolo. În cele din urmă, site-urile web s-au transformat din surse informative în locuri în care oamenii își petrec cea mai mare parte a timpului interacționând cu alții.

Acest lucru înseamnă că integrarea unor caracteristici comunitare în site-ul dvs. este esențială atunci când proiectați un site. Recompensarea utilizatorilor pentru contribuțiile lor cu insigne sau alte stimulente este o modalitate eficientă de a încuraja mai multă activitate, astfel încât să puteți îmbunătăți ratele de retenție a utilizatorilor.

4- Nu știți ce rezultate doriți să obțineți

Este imposibil să proiectezi un site web adecvat dacă nu știi exact ce rezultate vrei să obțină. Îți dorești doar trafic? Doriți să vindeți produse de pe site-ul dumneavoastră? Doriți ca oamenii să se înscrie pentru un serviciu sau să își înregistreze interesul pentru un nou produs?

Oricare ar fi rezultatele pe care le căutați, este important să le stabiliți la începutul proiectului, astfel încât toți cei implicați să înțeleagă ce trebuie să facă și cum vor fi măsurate. Pentru a realiza acest lucru, vă recomandăm să folosiți o reprezentare grafică simplă a acestor obiective – cunoscută sub numele de „pânza de succes” – pentru a vă ajuta să vă faceți un brainstorming de idei.

5- Nu știți cine va construi paginile dvs. web

Poate fi tentant să discutați doar cu un singur designer despre proiectarea paginilor dvs. web, dar este important ca cel care proiectează aspectul site-ului dvs. să fie responsabil și pentru construirea acestuia. În caz contrar, există riscul că designul și dezvoltarea nu se vor potrivi bine unul cu celălalt sau că va trebui să faceți modificări după ce a fost finalizat.

Prin urmare, sugestia noastră este să implicați o echipă de specialiști care știu cum să vă atingă obiectivele atât din punct de vedere al designului, cât și din punct de vedere tehnologic. Acest lucru vă garantează că veți obține o pagină web care îmbină perfect forma și funcția

6- Nu ești clar în ceea ce privește conținutul site-ului tău web

A avea foarte mult conținut nu este neapărat un lucru bun pentru site-ul tău: poate fi dificil pentru utilizatori să navigheze printre toate aceste informații dacă nu știu unde sunt ascunse anumite produse, de exemplu. Dacă doriți ca site-ul dvs. să aibă succes, concentrați-vă pe acordarea de prioritate la ceea ce este relevant – adică ceea ce ar fi de cel mai mare interes pentru utilizatorii dumneavoastră și eliminați orice informație superfluă.

Există multe instrumente pe care le puteți utiliza în acest scop, cum ar fi Trello sau Google Keep, care facilitează gestionarea conținutului și, în același timp, țin evidența modificărilor în timp. Acesta este un pas esențial dacă doriți să evitați crearea neintenționată a unor site-uri web cu sute de pagini.

7- Nu ții cont de feedback-ul utilizatorilor

Este întotdeauna cel mai bine să întrebi oamenii despre site-ul web înainte de a-l lansa, mai ales dacă îl vor folosi în mod regulat. Ei vă vor spune ce funcționează bine și ce ar putea fi îmbunătățit. Iar părerea lor nu se bazează pe presupuneri; ei vor putea să vă ofere exemple reale care să arate unde fluxul se strică.

Pentru a încuraja acest tip de feedback, puteți efectua un sondaj simplu folosind instrumente precum Google Forms sau SurveyMonkey. Tot ce trebuie să faceți este să creați o întrebare în care să cereți utilizatorului să descrie cele mai bune și cele mai proaste părți ale site-ului dvs.

Paul Dragoș
Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE