Analiza comerțului electronic este procesul de acumulare a datelor din toate zonele care au impact asupra magazinului dvs. Apoi, ar trebui să utilizați aceste date, astfel încât să puteți înțelege schimbările în comportamentul clienților și tendințele de cumpărături online.
La fel, Am nevoie de Google Analytics pentru Shopify? Rețineți, totuși, că rapoartele clienților Shopify sunt limitate la 30.000 de clienți, așa că dacă conduceți un mare magazin de comerț electronic și doriți date pentru mai mult de 30.000 de clienți, va trebui să utilizați Google Analytics.
De asemenea oamenii întreabă, Ce date folosește comerțul electronic? Tipuri de date mari utilizate în comerțul electronic
Datele sunt colectate folosind punctele de navigare și tranzacții ale consumatorilor.
Întrebări frecvente:
Ce date sunt folosite în comerțul electronic?
Datele de comerț electronic furnizează informații colectate din industria comerțului electronic – site-uri de vânzare cu amănuntul online – despre produse, prețuri, performanța vânzărilor și clienți. Companiile cu prezență de retail online folosesc datele pentru a obține informații despre comportamentul clienților și pentru a-și îmbunătăți experiența.
Pot fi utile datele incomplete unei afaceri de comerț electronic?
Datele inexacte sau lipsă pot afecta o afacere de comerț electronic în moduri adesea surprinzătoare. Datele sunt esențiale pentru afacerile de comerț electronic. Cantitățile de comandă, adresele de livrare, istoricul vânzărilor, performanța de marketing – toate se bazează pe date exacte. Astfel, datele lipsă sau inexacte pot dăuna unei afaceri.
Este Google Analytics mai bun decât Shopify?
Shopify este singura sursă de adevăr pentru datele dvs. de vânzări. … Datele de comerț electronic din Google Analytics, prin contrast, sunt în cel mai bun caz o aproximare a datelor dvs. de vânzări. Prin urmare, pentru a găsi valori precum valoarea medie a comenzii sau clienții noi și care revin, ar trebui să utilizați Shopify, nu Google Analytics.
Analizele Shopify sunt corecte?
Aplicația oferă date 100% exacte de la fiecare eveniment (inclusiv vizualizări de pagină, adăugare în coșuri, achiziții și rambursări) care au loc în magazinul dvs. Shopify la fiecare pas al călătoriei clientului.
De ce este Google Analytics diferit de Shopify?
Discrepanțe între Shopify și alte software-uri
Există multe motive posibile pentru diferențele în rezultatele urmăririi: diferențe în modul în care sunt numărați reîncărcările paginii și vizitatorii unici. Google numără fiecare reîncărcare a paginii, dar un browser nu contorizează reîncărcările paginilor din cache. Diferențele în modul în care sunt definite sesiunile.