În timp ce Optimizarea bugetului campaniei este alegerea potrivită în majoritatea circumstanțelor, Optimizarea bugetului setului de anunțuri poate funcționa bine în circumstanțe specifice, deoarece oferă agentului de publicitate mai mult control asupra unde sunt cheltuiți banii. Dar doar pentru că ai mai mult control nu înseamnă că vei obține rezultate mai bune.
În ceea ce privește acest lucru, Când ar trebui să utilizați optimizarea bugetului campaniei? Optimizarea bugetului campaniei este cea mai potrivită pentru campaniile cu cel puțin 2 seturi de anunțuri. Optimizarea bugetului campaniei (CBO) gestionează automat bugetul campaniei pentru toate seturile de anunțuri, pentru a obține cele mai bune rezultate generale.
La fel, Ce înseamnă utilizarea bugetului setului de anunțuri? Un buget este suma de bani pe care doriți să o cheltuiți pentru a le afișa oamenilor anunțurile dvs. Este, de asemenea, un instrument de control al costurilor. Vă ajută să vă controlați cheltuielile generale pentru o campanie sau un set de anunțuri, în același mod în care o strategie de licitare vă ajută să vă controlați costul pe rezultat.
Întrebări frecvente:
Ce este un buget de campanie?
Un buget de campanie este adesea privit ca obiectivul unei campanii în ceea ce privește cheltuielile. … Bugetele de campanie pot fi exprimate ca bugete pe viață, bugete zilnice sau chiar bugete deschise (nelimitate), caz în care sunt urmărite alte scopuri sau obiective.
Ar trebui să utilizați reclamele Facebook pentru optimizarea bugetului campaniei?
Optând pentru CBO în campaniile dvs., vă minimizați șansele de a reporni faza de învățare, deoarece algoritmul vă va distribui bugetul pe seturile dvs. de anunțuri active și programate, reducând șansele de a face modificări extreme ale bugetului care ar avea un impact asupra informațiilor pe care le colectează Facebook.
Ar trebui să activăm optimizarea bugetului campaniei?
Ar trebui să-l încerci pentru a vedea dacă funcționează pentru tine. Acestea fiind spuse, Facebook spune că optimizarea bugetului campaniei este cea mai bună în aceste condiții: setați un buget la nivel de campanie și aveți o oarecare flexibilitate în modul în care bugetul este cheltuit în seturile de anunțuri din campania lor. Obțineți cele mai multe rezultate posibile din campania lor.
Care este diferența dintre o reclamă și o campanie pe Facebook?
Când creați o campanie, puteți configura un buget zilnic sau pe viață de 10 USD. … Facebook va difuza acele reclame, dar numai până când atingeți bugetul zilnic sau pe viață de 10 USD stabilit de campania dvs. Numărul de anunțuri în cadrul unei campanii. Trebuie să aveți cel puțin un anunț într-o campanie.
Ce este nivelul campaniei?
Setările pe care le puteți seta la nivel de campanie includ bugetul, limba, locația, distribuția pentru Rețeaua Google și multe altele. … Puteți crea campanii publicitare separate pentru a difuza anunțuri în locații diferite sau folosind bugete diferite.
Aflați mai multe sau cumpărați acum mai eficient?
Urmat de Aflați mai multe vine butonul Cumpărați acum. Performanța acestui buton este mai mică, deoarece se adresează numai acelor utilizatori care sunt interesați să cumpere produsul sau să cumpere un produs datorită ofertei mai bune oferite prin anunțul legat.
Cum creezi un buget de campanie?
Alegerea unui buget de campanie
Luați bugetul total pe care l-ați alocat pentru publicitatea digitală pentru luna și împărțiți-l la 30,4. Acesta va fi bugetul dvs. zilnic general. Luați bugetul zilnic general și împărțiți-l la numărul total de campanii pe care le lansați în diferitele rețele publicitare.
Ce trebuie să știu despre optimizarea bugetului campaniei Facebook?
Cu optimizarea bugetului campaniei, agenții de publicitate permit Facebook să-și distribuie bugetul în seturi de anunțuri pentru a obține cele mai bune rezultate pentru campania lor. Pe lângă stabilirea unui buget de campanie zilnic sau pe viață, companiile pot seta limite ale sumelor licitate și limite de cheltuieli pentru fiecare set de anunțuri.
Facebook optimizează seturile de anunțuri?
Optimizarea difuzării reclamelor Facebook este utilizată pentru a ajuta Facebook să înțeleagă obiectivele campaniei dvs. publicitare. Practic, le spui algoritmilor Facebook care sunt rezultatele tale anticipate și cine ar trebui să-ți vadă anunțurile. Puteți optimiza difuzarea reclamelor Facebook în faza de configurare a campaniei după ce ați stabilit bugetul.