Pagina de destinație care generează clienți potențiali poate fi postată direct pe pagina ta de Facebook în mai multe moduri: fie într-o postare, în secțiunea „despre”, într-un comentariu sau o captură la o postare de imagine. Paginile de destinație orientate spre generație de clienți potențiali, care oferă unele resurse gratuite, sunt cele mai cu convertire și sunt destul de ușor de asamblat.
Având în vedere acest lucru, Sunt scumpe reclamele Facebook?
Campaniile care utilizează anunțuri potențiale au avut o rată medie de conversie de 12,54% și un cost-pe-acțiune mediu de 17,98 USD. Campaniile care utilizează pagini de destinație au avut o rată medie de conversie de 10,47% și un cost-pe-acțiune mediu de 13,26 USD.
În mod similar, Puteți folosi videoclipuri în reclamele de clienți potențiali de pe Facebook?
Facebook a adăugat videoclipuri la ofertele sale de publicitate de generație de clienți potențiali, așa că nu ezitați să vă bucurați dacă sunteți o companie de publicitate Facebook. Include, de asemenea, un buton de îndemn la acțiune în cadrul unității video, care va direcționa consumatorii să completeze formularele de contact. …
Întrebări frecvente:
Ce este generarea de lead-uri Facebook?
Generarea de lead-uri este procesul de creare a interesului pentru produsele sau serviciile unei afaceri. Pe Facebook, puteți crea campanii folosind un obiectiv de generare de clienți potențiali care le permite consumatorilor să completeze un formular, numit „Formular instant”, cu informațiile lor de contact.
De ce reclamele mele de pe Facebook nu se convertesc?
Unul dintre motivele pentru care anunțurile dvs. de pe Facebook ar putea să nu efectueze conversii este că vizați persoane care ar putea fi clientul perfect în viitor, cu anunțul greșit pentru locul în care se află în călătoria clientului. Copia publicitară este mai potrivită pentru oamenii mult mai departe de pâlnia de marketing.