Pentru a rezuma, reclamele LinkedIn sunt în mod tradițional mai bune pentru a ajunge pe piețele B2B datorită naturii profesionale a platformei, în timp ce reclamele Facebook sunt mai bune pentru mărcile B2C.
De asemenea a fost întrebat, Este publicitatea pe LinkedIn mai scumpă decât Facebook?
Care este mai ieftin pentru publicitate – Facebook sau LinkedIn? În linii mari, veți plăti mai puțin pe clic cu Facebook – conform Adstage, CPC-ul mediu pentru Facebook în 2017 a fost de 0,99 USD, în comparație LinkedIn a fost uriaș de 6,50 USD.
Având în vedere acest lucru, Este LinkedIn bun pentru publicitate?
Dacă puteți susține bugetul recomandat și aveți o dimensiune suficient de mare pentru a crea un ROI pozitiv, reclamele LinkedIn pot fi o investiție grozavă. Reclamele LinkedIn generează de obicei clienți potențiali de înaltă calitate și oferă opțiuni mai mari de direcționare pe nișă, ceea ce le face o soluție ideală pentru majoritatea companiilor B2B.
Întrebări frecvente:
De ce sunt reclamele LinkedIn mai scumpe?
Dacă licitați după cost pe clic, LinkedIn este mult mai motivat să vă arate în poziții mai înalte, deoarece acolo se face clic pe anunțuri. Dacă licitați după costul pe afișare, atunci veți avea tendința de a scădea pozițiile mult mai repede.
Cât costă reclamele LinkedIn?
Costurile de publicitate pe LinkedIn depind de mai mulți factori, inclusiv publicul țintă, obiectivul campaniei și oferta. În medie, totuși, costul reclamelor LinkedIn este de 5,26 USD pe clic, 6,59 USD per 1000 de afișări și 0,80 USD per trimitere.
Prin ce diferă LinkedIn de Facebook?
În timp ce Facebook utilizează direcționarea demografică și bazată pe interese ca principală modalitate de a viza consumatorii, LinkedIn se concentrează pe direcționarea mai profesională, cum ar fi titlurile de post, industria sau chiar locul în care lucrați. În cazul în care ne lasă acest lucru este că LinkedIn este mai potrivit pentru comerțul B2B, în timp ce Facebook este în general mai bun pentru B2C.
Funcționează reclamele plătite pe LinkedIn?
Anunțurile LinkedIn pot fi extrem de eficiente atât pentru a ajunge la un public țintă profesional, cât și pentru campanii B2B. LinkedIn, după cum probabil știți deja, este rețeaua socială prin excelență și profesională la scară globală. Acestea fiind spuse, asigurați-vă că vă dedicați o parte din buget publicității pe LinkedIn!
De ce privilegii de pagină LinkedIn aveți nevoie pentru a vă difuza anunțurile?
De asemenea, veți avea nevoie de permisiunea corectă atât pentru contul publicitar, cât și pentru Pagina asociată. Permisiunile necesare sunt: acces Creative Manager sau mai mare în contul publicitar. Acces super administrator, administrator de conținut sau conținut sponsorizat pe pagina LinkedIn.
Puteți face publicitate pe LinkedIn gratuit?
Nu există buget prea mic. Chiar și fără buget. Echipa noastră a înregistrat succes în propriul nostru marketing pe LinkedIn, cu o combinație sănătoasă de plătit și organic. Oportunitățile gratuite despre care veți afla mai jos sunt câștiguri ușoare pentru orice organizație.
Cât ar trebui să cheltuiesc pentru o campanie pe LinkedIn?
Cel mai bun răspuns este să cheltuiești ceea ce ești confortabil. Stabiliți un buget care se potrivește nevoilor și circumstanțelor dvs. Minimul LinkedIn pentru reclame este de 10 USD pe zi. Dacă asta este tot ce vă puteți permite, atunci faceți din acesta bugetul pentru anunțuri.