fbpx
12.6 C
New York City
miercuri, octombrie 5, 2022

Sunt reclamele pe Facebook eficiente pentru agenții imobiliari?

În cele din urmă, Facebook este una dintre cele mai eficiente platforme de publicitate imobiliară. Ca parte a strategiei tale de marketing pe rețelele sociale, reclamele Facebook funcționează la mai multe niveluri, inclusiv: țintirea clienților locali. Profesioniștii imobiliari se bazează pe afacerile locale pentru a prospera.

De asemenea întrebarea este, Merită reclamele de pe Facebook pentru imobiliare?
Reclamele Facebook pentru agenții imobiliari schimbă jocul! Acest lucru este adevărat chiar dacă aveți un buget redus. Nu există cu adevărat niciun alt marketing care să poată fi la fel de hiperlocal, vizual, accesibil și care să creeze încredere ca o reclamă pe Facebook, care creează mesajul potrivit pentru publicul potrivit.

Având în vedere acest lucru, Instagram sau Facebook sunt mai bune pentru agenții imobiliari?
Pentru agenții imobiliari, Instagram nu este în mare parte la fel de eficient ca Facebook. Din cei 1 miliard de utilizatori ai platformei, doar 11% locuiesc în SUA. Doar o treime dintre cele mai vizionate povești sunt de la companii. Instagram ocupă locul șase în popularitatea globală (Hootsuite).

Întrebări frecvente:

Puteți vinde proprietăți imobiliare pe Facebook?

Dacă îți vinzi casa ca proprietate FSBO, poți folosi site-uri de social media precum Facebook pentru a-ți promova casa unui public uriaș, pentru un cost mic. … Asta înseamnă că ai potențialul de a ajunge rapid la 2.500 de oameni cu vești că îți vinzi casa.

    De ce Facebook este cea mai bună platformă pentru imobiliare?

    Facebook este, de asemenea, în mod inerent vizual (la fel ca și imobiliare) și oferă opțiuni de direcționare extrem de granulare care vă permit să ajungeți pe piața exactă pe care o doriți, de la cumpărătorii de case pentru prima dată, proaspăt căsătoriți, până la pensionarii bogați de pe coastă.

    Cum creez o pagină de afaceri Facebook pentru un agent imobiliar?

    Creați o pagină de afaceri Facebook

    Odată ce aveți un cont Facebook, accesați meniul din partea stângă și faceți clic pe „Pagini”. De acolo, faceți clic pe „Creați o pagină nouă” pentru a începe să configurați o pagină de Facebook pentru afacerea dvs. imobiliară. Următorul ecran va cere un titlu de pagină, o categorie și o descriere.

    De ce rețelele sociale sunt importante pentru imobiliare?

    Unul dintre cele mai mari beneficii ale postărilor pe rețelele sociale imobiliare este capacitatea de a vă evidenția poveștile de succes pentru a intra în legătură cu clienții. Clienții tăi au posibilitatea de a alege când vine vorba de găsirea unui agent sau a unei companii, așa că, cu cât poți să oferi mai multe dovezi ale clienților mulțumiți, cu atât mai bine.

    De ce reclamele Facebook sunt importante pentru imobiliare?

    Cu machete unice de publicitate plătită, opțiuni de copiere, direcționare și multe altele, Facebook este una dintre platformele de publicitate mai intensive, utile și mai ușor de utilizat, ceea ce o face ideală pentru agenții imobiliari care doresc să intre în reclamele plătite în rețelele sociale pentru a captura. potențiali clienți.

    Puteți folosi REALTOR în logo-ul dvs.?

    În calitate de REALTOR®, puteți utiliza marca de membru REALTOR® pentru a vă identifica ca membru al Asociației Naționale a REALTORS®. Pentru a proteja puterea mărcii NAR, vă rugăm să citiți și să urmați instrucțiunile noastre după ce ați selectat sigla pe care doriți să o utilizați.

    Pot folosi REALTOR în numele meu de Instagram?

    Pe internet se aplică aceleași reguli care reglementează utilizarea mărcilor REALTOR®. Într-un nume de utilizator, membrii sunt autorizați să folosească mărcile REALTOR® numai pentru a indica apartenența la NAR prin utilizarea mărcilor cu numele unui membru sau cu numele legal al afacerii imobiliare a unui broker membru.

    Am nevoie de rețele sociale ca agent imobiliar?

    Philip Scheinfeld: Agenții imobiliari vând acum case și clădiri, găsesc clienți și își dezvoltă mărcile online – totul prin intermediul rețelelor sociale. A avea o prezență în rețelele sociale este una dintre cele mai importante, dacă nu cea mai importantă prezență pe care o poți avea astăzi ca agent.

    Este Instagram bun pentru imobiliare?

    Da, Instagram este bun pentru imobiliare, mai ales atunci când este utilizat corect. Instagram este cel mai bun loc dacă doriți să obțineți mai multă implicare în afacerea dvs. Consumatorilor le place să urmărească mărcile preferate pe Instagram. 80% dintre utilizatori urmăresc cel puțin un cont de afaceri.

    Related Articles

    URMĂREȘTE-NE

    4,173FaniÎmi place
    1,347CititoriConectați-vă
    2,421AbonațiAbonați-vă

    ARTICOLE POPULARE