„Da, acest lucru va afecta site-ul dvs. în Google Images în căutarea de imagini. … Deci, dacă schimbați doar adresele URL la care se face referire în paginile dvs., atunci imaginile respective vor fi văzute ca imagini noi. Și în ceea ce privește clasamentul tău, ei vor trebui oarecum să își urce din nou.
În plus, Care adresă URL a imaginii este cea mai potrivită pentru SEO pentru imagini? Pe scurt, vă recomandăm: să alegeți JPEG pentru fotografii sau ilustrații mai mari: vă va oferi rezultate bune în ceea ce privește culorile și claritatea cu o dimensiune a fișierului relativ mică; utilizați PNG dacă doriți să păstrați transparența fundalului în imaginea dvs.; sau, utilizați WebP în loc de JPEG și PNG.
Ținând cont de acest lucru, Cum poate fi optimizată o imagine prin SEO? Optimizarea imaginilor se referă la reducerea cât mai mult posibil a dimensiunii fișierului imaginilor dvs., fără a sacrifica calitatea, astfel încât timpii de încărcare a paginii dvs. să rămână mici. Este vorba și despre SEO de imagine. Adică, obțineți ca imaginile produselor și imaginile decorative să fie clasate pe Google și pe alte motoare de căutare de imagini.
Întrebări frecvente:
Merită URL-urile vanity?
Adresele URL vanitate merită folosite, deoarece creează încredere și vă ajută să atingeți obiectivele de marketing. Pentru a face acest lucru, acestea ar trebui să fie utilizate corect. … Scopul unui URL Vanity este de a face un link mai scurt și asociat cu marca dvs. Dacă un link atinge deja acest scop, nu este nevoie să îl schimbați din nou.
Ce este Zoom vanity URL?
Vanity URL este o modalitate de a vă schimba linkurile de zoom de la cea implicită. Acesta este un caz în care dvs., ca utilizator, ați achiziționat o adresă URL personalizată în zoom pentru a vă alătura întâlnirilor sau pentru a începe.
Ce fac URL-urile vanity?
Un URL vanity este un localizator de resurse (URL) uniform trunchiat care redirecționează o adresă URL mai lungă, extinzând în același timp marca unei organizații. Numele de domeniu pentru o adresă URL vanity este de obicei mai scurt de zece caractere și arată oarecum similar cu numele de domeniu obișnuit al organizației.
liniuțele din URL-uri rănesc SEO?
Utilizarea unei cratime în adresele URL este recomandată de Google, deoarece vă face site-ul ușor de citit pentru oameni. Ca rezultat final, aceasta înseamnă că site-ul dvs. se va plasa mai bine pe motoarele de căutare.
Cât de mult este prea lung pentru URL?
Ce înseamnă „URL prea lung”? O adresă URL este considerată prea lungă dacă are mai mult de 100 de caractere.