fbpx
15.3 C
New York City
joi, aprilie 25, 2024

20 de trucuri grozave de design pentru a atrage atenția

Atragerea atenției este unul dintre cele mai importante lucruri pentru succesul comercial. Pentru aceasta, trebuie să fiți creativi și să gândiți în afara cutiei. Cu aceste 20 de trucuri de design grozave, cu siguranță puteți reuși acest lucru!

Ochiul este ușor de distras, așa că încercați să fiți mereu cu ochii pe modul în care îl puteți atrage înapoi, încercând tehnici noi sau pur și simplu reutilizându-le pe cele care funcționează de minune, cum ar fi efectul de mișcare (săgeți, triunghi…), care aduce dinamism și energie oricărui proiect web. Imaginile puternice sunt, de asemenea, foarte eficiente; ele acționează ca niște magneți care atrag privirea privitorilor spre ele. Culorile vii fac, de asemenea, minuni pentru lizibilitatea site-ului dumneavoastră. Așadar, asigurați-vă că nu folosiți alte culori similare pentru link-uri și hyperlink-uri, deoarece utilizatorul ar putea avea probleme în a face distincția între ele.

Iată 20 de trucuri de design excelente pentru a atrage atenția:

1- Asigurați-vă că este ușor pentru utilizator să găsească ceea ce are nevoie

2- Nu vă fie frică de spațiul alb

3- Folosiți grafice

4- Încercați să divizați articolele lungi

5- Folosiți bine shortcodes

6- Gândiți-vă întotdeauna la lizibilitate

7- Adăugați câteva efecte de mișcare

8- Fonturile gratuite pot face uneori minuni

9- Fiți atenți la contrast

10- Mergeți la mare!

11- Folosiți CTA (Call To Action)

12- Butoane mari care sunt ușor de accesat

13- Fă-l să arate ca o carte veche

14- Nu uitați de puterea infografiilor

15- Testați estetica cu exemple din viața reală

16- Folosiți culori contrastante pentru linkuri și hyperlinkuri (de exemplu, albastru și portocaliu, roșu și negru…)

17- Adăugați dovezi sociale (arătând mărturii)

18 Conținutul este esențial, așa că acordați întotdeauna prioritate oamenilor față de design

19 Cele mai bune designuri se adaptează la orice dimensiune de care aveți nevoie 20 Testați întotdeauna diferite opțiuni înainte de a decide care funcționează cel mai bine

Aveți alte trucuri care funcționează bine? Mi-ar plăcea să le aflu!

Paul Dragoș
Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE