Dar amintiți-vă, reclamele Facebook nu sunt moarte, ele necesită doar o atenție suplimentară pentru a vă obține rezultatele pe care le merită afacerea dvs. S-ar putea să credeți că vă cunoașteți publicul țintă, dar dacă nu ați căutat Google Analytics, atunci pierdeți. … Reclamele Facebook vă pot consuma bugetul dacă nu le folosiți corect.
Apoi, Au murit reclamele bannere? Mulți oameni cred că reclamele banner au murit de câțiva ani. Alții însă au filozofia că a luat o altă formă: publicitatea nativă. Reclamele banner obișnuiau să iasă în afară ca un degetul mare dureros. Acum, totuși, acestea sunt încorporate pentru a fi o parte așteptată a experienței digitale a privitorului.
În plus, Ce s-a schimbat cu reclamele Facebook? Noua funcție pe care o lansează Facebook se numește Optimizarea bugetului campaniei. … Este prezentat ca o îmbunătățire a calității vieții, permițându-vă să nominalizați pur și simplu un buget pentru campanie – și apoi să predați frâiele AI-ului prietenos al cartierului Facebook, care va determina cum ar trebui cheltuit.
Întrebări frecvente:
Mai funcționează anunțurile grafice?
Este publicitatea grafică efectivă? Răspunsul scurt este: Da. Când detaliați cât costă anunțurile grafice și câți oameni fac clic pe ele, publicitatea grafică oferă în continuare un ROI pozitiv pentru majoritatea investitorilor. … De exemplu, doar aproximativ 0,06% dintre oameni dau clic pe reclame grafice.
Sunt bannerele eficiente?
Un studiu Think with Google a constatat că rata medie de clic a anunțurilor grafice în toate formatele și destinațiile de plasare este de 0,6%. Alte studii au stabilit că ratele medii de clic sunt din nou mai scăzute, concluzionând în general că majoritatea oamenilor nu dau clic pe reclame bannere.
Bannerele reclame funcționează în 2020?
Unii specialiști în marketing cred că umilul banner publicitar este de domeniul trecutului. Dar specialiștii în marketing digital care știu mai bine profită. Experții prevăd că doar cheltuielile pentru anunțuri grafice programatice vor ajunge la 70,23 miliarde USD în 2020. … Pentru că, cu animația bazată pe HTML5 și opțiuni de direcționare mai bune decât oricând, anunțurile banner funcționează.
Pixelul Facebook dispare?
Facebook folosește un instrument numit pixelul Facebook, care este o bucată de cod plasată în codul site-ului dvs., astfel încât Facebook să poată vedea fluxul de trafic dintre site-ul dvs. și platforma lor. … Acum au anunțat că toate funcțiile analitice vor dispărea până în iunie 2021, iar pixelul va fi eliminat până în 2022.
Ce înseamnă iOS 14 pentru Facebook?
Drept urmare, dispozitivele iOS 14 vor avea funcții limitate de reclame Facebook și urmărirea acestuia pentru evenimentele de conversie a aplicațiilor și web. Acest lucru afectează direct personalizările anunțurilor și raportarea performanței. Din cauza acestei actualizări, Facebook lucrează la o soluție.