fbpx
14.5 C
New York City
luni, septembrie 26, 2022

Ce este cuvântul cheie cu coadă lungă în seo?

Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii de cuvinte cheie care au trei sau mai multe cuvinte și sunt foarte specifice, deoarece sunt mai concentrate pe o nișă. De exemplu, dacă vindeți adidași pentru copii, cuvântul cheie principal ar fi „adidași pentru copii”. Cu toate acestea, vor exista și alte expresii relevante pe care le puteți viza în mod eficient aici.

Apoi, Ce sunt cuvintele cheie cu coadă lungă și coadă scurtă? Cuvintele cheie cu coadă scurtă sunt interogări de căutare mult mai generale, constând din unul sau două cuvinte, în timp ce cuvintele cheie cu coadă lungă constau din trei până la cinci sau chiar mai multe cuvinte. … În schimb, dacă caută doar un subiect general, atunci este mai probabil să introducă o interogare scurtă de unul sau două cuvinte.

    Apoi, Unde folosiți cuvinte cheie cu coadă lungă? Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii de cuvinte cheie mai lungi și mai specifice pe care vizitatorii sunt mai probabil să le folosească atunci când sunt mai aproape de un punct de cumpărare sau când folosesc căutarea vocală. Majoritatea cuvintelor cheie cu coadă lungă au un volum de căutare mai mic decât cuvintele cheie scurte sau „cap”.

    Întrebări frecvente:

    De ce este importantă coada lungă?

    Gestionarea unui număr mare de produse care se vând rar sau niciodată nu ar putea pune cu ușurință o problemă. Produsele cu coadă lungă pot oferi marje de profit mai atractive pentru comercianți cu amănuntul decât o fac produsele afectate – în parte pentru că acestea din urmă sunt adesea folosite ca lideri ai pierderilor.

    Ce are o coadă lungă?

    Girafele au cele mai lungi cozi dintre orice mamifer terestru – până la 8 picioare (2,4 metri) – dar este mai ușor să ne gândim la lungimea corpului unui animal în raport cu lungimea cozii, spune Robert Espinoza, biolog la Universitatea de Stat din California, Northridge. .

    Ce se înțelege prin coadă lungă?

    Ce este coada lungă? Coada lungă este o strategie de afaceri care permite companiilor să realizeze profituri semnificative prin vânzarea unor volume mici de articole greu de găsit către mulți clienți, în loc să vândă doar volume mari dintr-un număr redus de articole populare. … Această definiție se referă la utilizarea termenului în strategia de afaceri.

      Ce este conținutul cu coadă lungă?

      Longtail cuprinde tot conținutul care generează trafic la mai mult de trei zile de la publicare. La smartocto facem o altă distincție și definim, de asemenea, conținutul etern. În adâncul laboratoarelor noastre, oamenii noștri de știință de date au venit cu o modalitate excelentă de a evidenția conținut excepțional.

      Ce este efectul coadă lungă?

      Teoria efectului coadă lungă explicată în practică. Coada lungă este un model statistic de distribuție care apare atunci când o parte mai mare de apariții apar mai departe de centrul sau de capul distribuției. … În schimb, tot mai mulți oameni cumpără produse de nișă individualizate (situate în coada lungă).

        Cum folosesc cuvinte cheie cu coadă lungă în AdWords?

        Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii cheie folosite pentru a căuta ceva foarte specific pe web. Acestea conțin de obicei cel puțin trei termeni cheie derivați dintr-un termen principal. De exemplu, un termen de căutare larg ar putea fi „automatizare de marketing”. Un cuvânt cheie cu coadă lungă ar putea fi „automatizare de marketing pentru AdWords PPC”.

        Ce este SEO cu coadă scurtă?

        Cuvintele cheie cu coadă scurtă sunt termeni de căutare care sunt formați din cel mult trei cuvinte. Ele se referă la subiecte foarte largi, mai degrabă decât la unele specifice. De exemplu, „pantofi de alergare” este un exemplu de cuvânt cheie cu coadă scurtă, în timp ce „cei mai buni pantofi de alergare pentru iarnă” este un exemplu de cuvânt cheie cu coadă lungă.

        Care este opusul unui cuvânt cheie cu coadă lungă?

        Un termen principal, altfel cunoscut sub numele de cuvânt cheie principal, este un cuvânt cheie popular care generează un volum mare de căutare. Termenii cap sunt foarte competitivi atunci când vine vorba de clasare și sunt opusul cuvintelor cheie cu coadă lungă.

        Ce este coada lungă în marketingul digital?

        Long tail marketing este strategia de a vinde cantități mari de produse populare în plus față de cantități mici de produse sau servicii de nișă pe piețele de nișă.

        Related Articles

        URMĂREȘTE-NE

        4,173FaniÎmi place
        1,347CititoriConectați-vă
        2,421AbonațiAbonați-vă

        ARTICOLE POPULARE